EGIPTE

L’Eli, mare de l’escola, va fer un viatge a Egipte que ha volgut compartir amb nosaltres, per això, ha vingut dos dies a l’escola.

El primer ens va mostrar imatges i ens va explicar moltes curiositats sobre aquesta civilització tan sorprenent. El segon ens ha ajudat a fer papir. Tenint en compte que nosaltres no diposem de la planta del papir, no l’hem pogut reproduir exactament, però hem intentat imitar-ne la seva textura. Hem trigat molta estona i ens ha anat bé per poder entendre que en aquell moment tot portava temps i molta dedicació.

Ens ho hem passat molt bé, se’ns han generat encara més preguntes i algunes l’Eli ja ens les ha pogut resoldre. Moltíssimes gràcies Eli per compartir el teu temps amb nosaltres! Hem après moltes coses!

Per cert, els nostres papirs encara no estan del tot acabats, tan aviat com els tinguem els compartim amb tots i totes vosaltres.

Fotos presentació i taller Egipte