ENS VISITA UN BOMBER (GRAE) A L’ESCOLA!

El passat dijous al matí els/les alumnes de l’escola vam rebre la visita de l’Edu (bomber GRAE de la Generalitat de Catalunya) que ens va fer una xerrada i un taller per explicar-nos en què consisteix el seu ofici.

Però la sorpresa que vam rebre tots/es nosaltres va ser que l’Edu no va venir sol. Va venir amb una gossa dàlmata, que es deia gebra. Aleshores ens va explicar que aquesta raça de gossos eren els patrons dels bombers/es ja que diuen que els dàlmates no tenen por del foc.

A més a més, ens va portar diferent material i objectes, per tal que tots els nens i les nenes el pugessin manipular i tocar, mentre ens anava explicant en quin moment l’utilitza quan fa un rescat.

Finalment, vam sortir a fer una taller a l’exterior. Aquest consistia en aixecar pesos. Vam agafar una motxilla plena de llibres i un extintor. Amb aquests dos objectes vam veure que ens costava molt aixecar aquests objectes si no utilitzàvem cap de les seves eines.