Videoconferència “Time to move on”

Aquest matí, l’alumnat de 1r, 2ni i 3r de la ZER Alt Berguedà hem fet una videoconferència amb els nostres companys i companyes del projecte etwinning “Time to Move on”. Primer ,ens han donat la benvinguda. Després, un company o companya de cada escola s’ha presentat a la resta de grups. Seguidament, hem fet un núvol de paraules. Havíem d’escriure quina paraula ens venia al cap quan pensàvem en el nom del nostre projecte. Han sortit paraules com Dance, Run, Sing, Fun i moltes d’altres. Finalment, hem ballat el Freeze dance. Tot i que ens ha costat, al principi, entendre’ns una mica perquè érem molts i hi havia una mica de xivarri, ens ho hem passat molt bé i ha sigut molt bonic poder conèixer als altres nens i nenes que també participen en el projecte. Si voleu veure algunes fotos, cliqueu aquí!