TROBADA DE FAMÍLIES 2023

El dissabte 27 de maig, les famílies de les tres escoles de la ZER es van trobar al poble de Vallcebre per poder-se conèixer, passar un matí juntes i gaudir dels pobles i les escoles que formen la nostra ZER.

Una gimcana amb un mapa, fotografies i frases va ser clau per omplir els carrers de Vallcebre de pares, mares, nens, nenes i familiars amb ganes de passar-ho bé! Els tres grups van fer pinya per superar les proves en les que aconseguien uns missatges que els acabarien indicant el camí, per arribar a una petita sorpresa: un buff de la ZER Alt Berguedà! Aquest record de la trobada d’aquest curs 2023 tenia com a missatge: Fem junts un trosset de camí! Per acabar, hi va haver un pica-pica ben refrescant i una visita a l’escola Serrat Voltor de Vallcebre.

Us deixem amb algunes imatges d’aquest bonic dia!