TROBADA DE DANSA A BAGÀ

El dimarts 6 de febrer tot l’alumant de la ZER es va reunir a l’Escola Galceran de Pinós, a Bagà. Allà vam celebrar una gran trobada de danses amb l’alumnat de les escoles de l’Alt Berguedà. Els més petits van ballar “El ball de la civada”, els mitjans “El ball de punta i taló de Llarvén” i els més grans “El ball de cascavells de Cardona”. També vam poder veure a l’Esbart Cadí ballant “El ball de faixes”.

Després de dinar vam visitar el casc antic de Bagà. Vam sortir de la plaça Porxada, i seguint una ruta pels carrers de la vila, vam acabar descobrint el Palau de Pinós.

Si cliqueu aquí podreu veure les fotografies.