TEATRE EN ANGLÈS I TALLERS

Un espectacle infantil en anglès i dos tallers relacionats amb el projecte van ser les activitats que, l’alumnat de la ZER Alt Berguedà, va gaudir al poble de Sant Julià de Cerdanyola.

Seguint les mesures de prevenció i protecció de la Covid-19, dijous 15 d’abril, l’alumnat de Vallcebre i de Gósol arribaven al poble de Sant Julià de Cerdanyola amb moltes ganes de veure als nens i nenes de les altres escoles mentre l’alumnat de l’Albiol els esperaven també ben il·lusionats. I és que la situació de pandèmia d’aquest curs, encara no ens havia donat la possibilitat de veure’ns en un mateix espai.

L’alumnat d’infantil de la ZER va començar amb l’espectacle de Pinnochio al local social del poble. Mentrestant, l’alumnat de primària va realitzar, per separat, un taller de pasta de dents amb ingredients naturals mitjançant la recepta que la mare del Teo i el Thom ens va facilitar. També van participar a la xerrada del Ferran, mestre de la ZER, sobre els insectes pol·linitzadors, que va acabar amb una observació per l’entorn de l’escola i la construcció d’un hotel per a insectes. Després d’esmorzar, es van intercanviar les activitats i l’alumnat de primària va assistir al local social per veure l’espectacle Little Red Rocks. A l’hora de dinar, cada escola va anar en un espai diferent del poble i en acabar, cadascú va fer el taller que encara no havia pogut realitzar.

Va ser un dia ben especial que tothom va gaudir molt! Us compartim un recull d’imatges de les activitats realitzades perquè ho pugueu veure.