TEATRE ANGLÈS A BAGÀ

El dijous 11 d’abril ens vam trobar tot l’alumnat de la ZER a Bagà per anar a veure el teatre d’anglès. Els infants d’Educació Infantil van veure “The ugly duckling” i els d’Educació Primària “Sleeìng Beauty or Not”.

A continuació, l’alumnat de sisè va anar a l’institut a fer una trobada esportiva per conèixer als nens i nenes de les escoles de l’Alt Berguedà que també que començaran secundària el curs vinent.

La resta de l’alumnat de la ZER va visitar la piscifactoria de Bagà. Allà vam descobrir tot el procés de la cria de les truites de riu.

Finalment vam dinar tots plegats al parc i vam jugar una estona.

Per veure les imatges cliqueu aquí.