Ens han acceptat a Hogwarts!

La setmana passada, a les tres escoles de la ZER, vam rebre un tros de carta juntament amb una espelma. Darrera d’aquest tros de carta hi havia un enigma a resoldre, que ens deia que ens havíem de posar en contacte amb les altres escoles de la ZER, per a poder saber què deia al tros de carta que ens faltava. Vam fer una videoconferència amb les tres escoles i vam  visionar un vídeo que anava adjuntat a un codi qr d’una de les cartes. Al vídeo, la subdirectora McGonagall ens informava que havíem estat acceptats a Hogwarts i que  cada centre seria una residència diferent. Amb l’espelma, que ens havia arribat amb la carta, vam escalfar el paper i per art de màgia ens va dir de quina casa formàvem part. Ara haurem d’esperar a rebre els reptes que hem de superar les tres escoles juntes!