CONCERT DE XIULA I COMIAT DE L’ALUMNAT DE SISÈ

El divendres 18 de juny, l’alumnat de la ZER Alt Berguedà va poder tancar el curs fent una trobada de les tres escoles a Gósol.

Des dels diferents llocs d’arribada, cada escola va començar un joc de pistes amb la lletra d’alguna cançó de Xiula que conduïa cap a la pista esportiva del poble. Un cop hi van arribar, cada escola va trobar pets, mocs o polls amagats, segons la lletra de la cançó que havien seguit fins allà.

A la pista esportiva, dos components del grup de Xiula, en Ricky i en Jan, esperaven a l’alumnat per començar un concert acústic molt familiar. Van cantar i tocar les cançons que més agradaven i, fins i tot, alguna la van ballar! Però si una cançó no hi havia manera que toquessin, era la de “T’estimo bastant”, ja que les mestres tenien una sorpresa preparada. N’havien canviat la lletra per celebrar el comiat de l’alumnat de sisè, en Roger i la Lucía de Gósol. A més a més, també se’ls va fer entrega de l’orla i d’un àlbum ple d’escrits dels alumnes i les mestres, com a record de l’etapa de primària. Quina emoció!

Per acabar, cada escola va dinar en algun lloc emblemàtic del poble, tot recordant les anècdotes del concert.

Clica aquí per veure les fotos.