LA PRINCESA CARLOTA

La princesa Carlota és el títol d’un conte coeducatiu que l’alumnat de l’escola va conèixer el passat dimecres 15 de febrer. Mitjançant la història de la Carlota, la protagonista de la història, es van mostrar diferents maneres de ser nen o nena, home o dona, i es trencava amb els estereotips socials que tenim.

Un cop acabat d’explicar, vam estar tractant el tema del conte parlant de les diferències com a valor positiu i ressaltant els hàbits i les maneres de fer que ens facilitaran una bona convivència entre les persones.

Si voleu veure algunes imatges, cliqueu aquí.