MÚSICA I MOVIMENT a Infantil i Cicle Inicial

Aquest curs els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial de Primària realitzen una sessió setmanal de Música i moviment.
Aquestes sessions de Música i moviment tenen com a principal objectiu el desenvolupament de la intel·ligència musical dels nens i nenes sobre la base del seu benestar… Llegeix més»

L’ukelele a la ZER

Aquest any, a l’hora d’instrument, hem començat a tocar l’ukelele. És un instrument petit, fàcil de guardar i transportar, lleuger, harmònic, melòdic, econòmic i, a més a més, permet cantar i tocar a l’hora.
Tocant l’ukelele entrenem, entre altres coses, el pensament lògic i verbal; la… Llegeix més»

DANSA’T a la ZER

Durant el mes de maig hem estat realitzant el projecte Dansa’t amb l’objectiu apropar la dansa i la cultura del Pirineu als alumnes més grans de la ZER. Hi han participat les escoles Arnau Mir, Castell-Ciutat i Tuixent.
Aquesta activitat,  ha estat dirigida per l’Ivan Caro… Llegeix més»

Projecte DANSA’T a la ZER

Aquesta setmana les escoles de Castell-Ciutat, El Pla de Sant Tirs i Tuixent han iniciat el projecte Dansa’t. De la mà de l’Ivan Caro, descobrirem diferents aspectes de la cultura pirinenca i ballarem algunes danses pròpies de la nostra regió.
El projecte el durem a terme… Llegeix més»