Colònies a Mas Gircós

La setmana passada tot l’alumnat de Primària de la ZER va anar de Colònies a la Garrotxa, concretament a Besalú, tematitzades amb el tema “Volcans i Aventura”.

La pluja del primer dia va fer alternar una mica els plans, però tot i així, es van poder fer totes les activitats i els alumnes s’ho van passar d’allò més bé!

Dilluns 4 d’Octubre

Arribada a la casa, presentació dels monitors i primeres activitats.

Cicle inicial, va dur a terme una gimcana de jocs cooperatius i Cicle Mitjà i Superior, una ruta d’orientació amb brúixola.

A la nit, vam gaudir amb diferents jocs de nit!

Dimarts 5 d’Octubre

Després d’agafar forces amb l’esmorzar, els més petits van fer un itinerari sobre natura mentre que la resta va dur a terme un taller sobre el Big Bang dels Volcans.

I a la tarda, l’activitat més lúdica de totes, els alumnes de cicle Inicial van realitzar un torneig medieval mentre que els de cicle Mitjà i Superior van gaudir enfilant-se al bosc vertical i llençant-se per les tirolines!

A la nit, per rematar-ho, vam ballar tots junts a la discoteca.

Dimecres 6 d’Octubre

I no podíem marxar de la Garrotxa sense visitar alguns dels seus volcans, més concretament el volcà Margarita, un dels més gran de la zona. Tot l’alumnat va realitzar una bonica caminada fins a l’interior del cràter del volcà.