MÚSICA I MOVIMENT a Infantil i Cicle Inicial

Aquest curs els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial de Primària realitzen una sessió setmanal de Música i moviment.

Aquestes sessions de Música i moviment tenen com a principal objectiu el desenvolupament de la intel·ligència musical dels nens i nenes sobre la base del seu benestar emocional i gaudi. Es creen espais de música, joc i activitat on es respecten els ritmes d’aprenentatge.

El mètode Dalcroze es basa en el desenvolupament de l’oïda a través del ritme i del moviment corporal.  El nostre cos és ritme i moviment: el batec del cor, la respiració…Treballar la locomoció serveix per “millorar la salut” i per optimitzar “l’eficiència” musical de l’alumne que, amb una bona educació del moviment guanya sentit del ritme, seguretat i millora la posició a l’hora de tocar un instrument”.

Aquí podeu veure un seguit de propostes: