DANSA’T a la ZER

Durant el mes de maig hem estat realitzant el projecte Dansa’t amb l’objectiu apropar la dansa i la cultura del Pirineu als alumnes més grans de la ZER. Hi han participat les escoles Arnau Mir, Castell-Ciutat i Tuixent.

Aquesta activitat,  ha estat dirigida per l’Ivan Caro que fa servir la dansa com una eina per crear vincles entre els alumnes de l’escola i la resta de centres del territori. Les danses que hem treballat són majoritàriament del Pirineu. Al llarg de les sessions d’aquest projecte hem ballat tant danses col·lectives com en parella, així com cançons, jocs dansats i altres activitats per enfortir el grup.

Dansa’t no només ensenya balls del Pirineu sinó que també s’aprenen dades interessants i s’ensenyen instruments tradicionals del territori.

Aquí us deixem un recull de vídeos on podreu veure el resultat final després d’haver fet el projecte.

Escola Arnau Mir:

Grup de 6è: