Una volta al món a través de boniques nadales

Com cada any quan s’acosten les festes de Nadal, els nens i nenes de l’escola de Llobera, hem preparat un concert de Nadal per a la gent del nostre poble. Aquest any, hem volgut sumar aquest esdeveniment al projecte que estem treballant a l’escola, la volta al món i, per això, hem cercat cançons d’arreu del món per celebrar aquesta festa tan especial.

Les cançons anaven enllaçades amb un petit conte de Nadal que hem elaborat els nenes i nenes, on a través d’un gran viatge, hem reunit diferents personatges per poder fer un pessebre com cal.

Al final del concert, els pares ens han cantat una cançó que ells també havien assajat. Ha estat una gran sorpresa!

Més tard, hem fer cagar el tió. Ens ha cagat dolços i torrons per a petits i grans. Hem acabat la celebració fent un bon berenar de germanor amb les famílies i els veïns.

Des de l’escola de Llobera, agraïm l’assistència a tot el nostre públic, i aprofitem l’avinentesa per desitjar unes bones festes de Nadal a tothom i un pròsper any 2019!!!!