Un Sant Jordi ben variat

Fauna i flora dels Pirineus, La Jordina i el seu cavall blanc, Maragda, Isadora Moon, Floquet de Neu, Lluna, El paradís dels mitjons perduts, L’eruga Goluda.

Aquests són els títols que les escoles de la ZER El Solsonès hem recomanat a través del nostre instagram al llarg de la setmana de Sant Jordi, i que ha estat part del divers ventall d’activitats que s’han fet tan variat com escoles som, per amanir amb històries, llibres i imaginació l’arribada de Sant Jordi.

Cada escola va fer diferents propostes relacionades amb el món literari. Des de parades amb recomanacions per als companys i companyes de l’escola, intercanvis de llibres, recital de poemes de Sant Jordi, teatralització de la llegenda amb una sacsejada d’imaginació, o la lectura de contes per part de famílies o la mateixa autora de la Jordina i el seu cavall blanc. Però a part de tot això, la setmana va culminar amb un dia primaveral únic on cada escola posava els seus ingredients per una Diada especial.

Des de tallers proposats per als mateixos alumnes fins a un esmorzar verd i vermell passant per manualitats de dracs i roses, col·laborar en les paradetes de les famílies amb roses i punts de llibre, realització d’unes postals ben boniques pel felicitar el dia, o excursions a l’entorn.

Així que, des de la ZER hem celebrat la Diada amb experiències ben diferents, però totes envoltant-nos d’històries, dracs, roses i molta imaginació.

Cliqueu a la foto per accedir a l’àlbum d’imatges