LA ZER I LES EMOCIONS

El passat 23 de febrer l’alumnat de primer, segon i tercer de la ZER el Solsonès vam poder gaudir d’una xerrada que tractava de les emocions. Vam anar a la Biblioteca de Solsona on e

ns esperava l’Adri, un noi molt educat i simpàtic.

Per començar el taller ens vam conèixer una mica més i ens vam presentar. Tot seguit entre tots i totes vam definir que era una emoció:

«és allò que sentim a dins del nostre cos depenent de la situació que estem vivint»

A continuació l’Adri ens havia amaga

t unes targetes per la sala on hi havia escrites diferents emocions, per exemple: amor, alegria, tristesa, ràbia, por… amb aquestes paraules vam fer una classificació, les vam separar en si ens feien sentir bé o malament. A mesura que anàvem separant les paraules per com ens feien sentir explicàvem situacions viscudes on havíem sentit aquestes emocions.

Per acabar el taller vam poder veure que passa quan tenim experiències en les que sentim emocions que no ens agraden. Va triar un alumne, el Ton de l’escola de Llobera, i li va començar a posar motxilles al damunt i cadascuna d’aquestes representava una experiència dolenta que no havia compartit. Al final el Ton no podia caminar!!! vam aprendre que si compartim aquestes emocions ens sentim més lliures.

El taller va acabar i al parc vam anar a esmorzar!! després els i les de 1r i 2n van anar a preparar la sortida al Camp d’Aprenentatge de la Noguera i l’alumnat de 3r van poder preparar la propera sortida de Saint Patrick’s Day.

Va ser un mati molt divertit i complet, i ens van agradar molt totes les activitats!!

Equip de redacció de l’Escola Aiguadora