ESPORT BLANC A LA ZER (EBE)

Els nens i nenes de Cicle Mitjà de la ZER el Solsonès han anat a esquiar els dimecres durant 6 setmanes. Com cada any a la ZER s’ha fet l’Esport Blanc que consisteix a esquiar cada dimecres durant 6 setmanes combinant l’esquí de muntanya, al Port del Comte i l’esquí de fons, a Tuixent- La Vansa. L’hora d’arribada a l’estació d’esquí era entre les 9 i un quart de 10. L’autobús els recollia a la mateixa estació d’esquí a dos quarts de 2. A les 10 venien els monitors i monitores d’esquí per començar les classes. Cada dia s’esquiava durant tres hores aproximadament. Hi havia poca neu, però la justa per poder esquiar per les pistes.

L’Arnau, alumne de l’escola de Sant Climenç, ens explica com va anar:

En general, com us ho heu passat els i les alumnes de la ZER fent esquí de fons?

Per la majoria de nosaltres ha estat una experiència divertida.

I practicant esquí alpí?

Bé, molt bé perquè dues de les sessions la neu estava en molt bon estat.

Com es feia aquest any l’entrega de material?

S’ha fet exactament igual que els altres anys.

Aquest any heu tingut suficients monitors per fer els grups que estaven previstos?

Sí, però l’últim dia d’esquí alpí només vam fer dos grups.

Us ha passat algun imprevist amb el transport, el material o l’organització?

Tot ha anat genial!