Estades lingüístiques de Cicle Superior

Estades lingüístiques a VicEls dies  9, 10 i 11 d’ octubre, els nostres alumnes de Cicle Superior de la Zer del Solsonès van poder gaudir d’unes estades d’immersió lingüístiques a la ciutat de Vic, capital d’ Osona, on van disfrutar dels diferents tallers i activitats en anglès durant els 3 dies que va durar l’estada.

L’eix transversal de l’estada era Stage Arts, les activitats estaven relacionades amb les arts escèniques i es treballava sobre aquest tema, per tal que el producte final fos un lipdub.

El monitoratge es va adreçar als nostres alumnes en llengua anglesa durant tota l’estada, això va ser molt enriquidor per a tots ells. Cal remarcar, que les activitats eren conjuntes amb altres alumnes de zones d’escoles rurals de Catalunya, per tan,  això va crear un ambient de cohesió molt enriquidor per el nostre alumnat, ja que van poder compartir aquests dies amb alumnes amb un context escolar similar al seu.

En definitiva, creiem que aquest tipus de sortides són molt enriquidores, per una banda es fomenta l’aprenentatge de la llengua anglesa i per l’altra, els nostres alumnes tenen l’oportunitat de relacionar-se amb altres escoles rurals del nostre país.