Reunió de pares i mares de ZER 17/18

Aquest curs 17/18, la ZER del Solsonès comença amb 112 alumnes i una plantilla de 25 mestres.

El primer dia començà sense cap incidència i amb total normalitat a cadascuna de les 7 escoles que formen la ZER sota el lema del proverbi africà: “Per educar un infant cal la tribu sencera”.

Aquest mateix dia 12 es va realitzar la reunió de mares i pares de la ZER amb una assistència força nombrosa i on, a partir d’un conte relacionat amb les tribus, es va procedir a presentar l’equip docent de la ZER i es va informar de totes les activitats i projectes conjunts que es duran a terme al llarg del curs.

La ZER gaudeix de bona salut, els alumnes i les famílies confien en la nostra tasca, i això ens anima a continuar al servei de l’escola rural i el territori.