VII FIRA ESPORTIVA DEL SOLSONÈS

El dia 8 de juny es va celebrar la VII Fira esportiva del Solsonès amb els infants de 2n, 4t i 6è de tota la comarca. Les activitats es van realitzar en diferents zones de Solsona.

Els nens i nenes de 2n vam participar en diferents jocs populars en algunes places del casc antic de Solsona.

– La bandera ( Plaça del Camp )
– Cursa de xapes ( Plaça de Sant Isidre)
– Saltar a corda ( Plaça de Sant Pere)
– Mocador ( Plaça de la Biblioteca )
– Salt de fulards ( Plaça del Palau )
– Relleus, “tres en ratlla”( Plaça del Consell)
– Llençar la ferradura / Pica paret ( Plaça de Sant Joan)

Els tutors/es de pati de les diferents escoles del Solsonès ( IE Vall de lord, Escola Arrels, INS F. Ribalta, Escola El Vinyet i ZER El Solsonès ) van col.laborar com a dinamitzadors/es d’algunes activitats. Aquest any, els tutors/es de pati de la ZER El Solsonès vam organitzar els jocs de corda. Va ser una experiència molt enriquidora que tots i totes vam viure amb molta il.lusió.

Els infants de 4t vàrem fer diferents activitats esportives organitzades per entitats i associacions de Solsona a la zona del pavelló poliesportiu. En vam distribuir en 8 grups formats per alumnes de les diferents escoles del Solsonès. Cada grup tenia un color diferent i vam fer les següents activitats: tennis, patinatge, dansa urbana, bàsquet, arts marcials, patinatge, futbol i futbol sala.
Una de les activitats que ens va agradar molt va ser la dansa urbana. Va ser molt divertit !

Els nens i nenes de 6è vam fer una caminada des de l‘escola Setelsis fins al Parc de la Mina i la Mare de la Font. Allà van realitzar diferents activitats d’esport al medi natural: bitlles catalanes, slackline, CrossFit, medi natural i muntanya, jocs de lleure i orientació.

Volem donar les gràcies a totes les persones que han col.laborat fent possible aquesta VII FIRA ESPORTIVA DEL SOLSONÈS.

Equip de redacció de l’Escola de Freixinet