Petits esquiadors

Els alumnes d’educació infantil de totes les escoles de la ZER i els mestres vam tornar al Jardí de neu del Port del Comte.

Aquest any però ens vam dividir per escoles i vam anar-hi en dos dies perquè cada cop són més alumnes que es volen iniciar a la tècnica del esquí.

Una bona glaçada de matí ens despertava dimecres i dijous passat al Solsonès i el sol començava a lluir emmandrit a primera hora.

En arribar, ja ens esperaven els monitors de l’escola per començar a iniciar-nos amb les tècniques de l’esquí alpí. Tots els nens i les nenes des de P3 a CI2 van posar-se les botes i els esquís, vam fer uns quants jocs i cap a amunt per la cinta per fer les primeres baixades.

En poca estona el fred va desaparèixer i el sol ja escalfava de bon grat. Un cop acabat amb els esquís vam provar amb el trineu. Baixada amunt, baixada avall, vam gaudir de la velocitat i les noves emocions. Enguany hi havia molt bona neu i ens ho vam passar genial fent curses.

A la tarda, vam fer un ninot de neu amb objectes que vam anar trobant: gorro, bufanda, escombra, botons i una pastanaga.

Vam passar tots junts un dia genial de neu, de sol, d’alegria i de moltes sorpreses. L’any vinent hi tornarem!