Mercat solidari

Avui els nens i nenes de l’escola de Lladurs han estat capaços de muntar i dirigir el seu propi mercat solidari.
Al llarg del curs, i a partir dels diferents projectes i àrees de treball, s’han elaborat diferents productes, jocs i estris artesanals. Tot això s’ha anat guardant amb la finalitat de col·laborar per una bona causa: la lluita contra el càncer infantil.
S’ha aprofitat el divendres de mercat a Solsona per tal que els propis alumnes poguessin oferir als vianants els diferents productes. Val a dir que ha estat un autèntic èxit i abans del migdia s’havien exhaurit tots els productes.
Dilluns tocarà fer recompte dels diners recaptats i es farà l’ingrés a la unitat de lluita contra el càncer infantil de l’hospital de sant Joan de Déu.
El mateix dilluns publicarem en aquest bloc la quantitat recaptada i la destinació final de la nostra petita aportació.
Volem agrair a tots els vianants que s’han adherit a la nostra causa, la seva inestimable col·laboració.
L’equip de mestres vol felicitar els i les alumnes per la seva exemplar actuació i comportament durant el mercat solidari. Avui ens hem fet tots i totes un xic més grans!