MAQUETES DE CIÈNCIA DEL CURS 19/20 – ESCOLA DE LLADURS

Premeu la imatge

Divendres vam poder acabar les exposicions de maquetes de ciència del curs passat. El projecte va quedar aturat el març i l’hem reiniciat durant aquest inici de curs.

Tant les maquetes com les exposicions realitzades pels alumnes han estat d’un gran nivell. Estem molt satisfets pels resultats obtinguts. Veiem com progressa la competència discursiva i sociolingüística dels nostres alumnes, veiem també com s’estableix una col·laboració entre mares/pares i fills pel treball escolar i veiem sobretot com l’esperit científic forma part de cada un de nosaltres.

Pas a pas, us heu fet uns grans experts i ens heu fet un xic més savis.

Gràcies famílies per la vostra col·laboració, gràcies mestres per la vostra perseverança, gràcies nens i nenes pel vostre esforç.

Com solem dir: “NOMÉS JUNTS FEM ESCOLA”