Lladurs guanya els dos premis del vídeoMAT2019!

El passat divendres el jurat del vídeoMAT va atorgar els dos premis especials de la categoria a la nostra escola.

Aquest curs hem elaborat dos projectes matemàtics, l’un per Educació infantil i l’altre per CI. Tots dos s’han endut els dos premis de la categoria. No podem amagar la satisfacció per la feina reconeguda!
És tracta ja del quart premi que la nostra petita escola guanya en aquest concurs. La qual cosa, ens anima a continuar creant projectes matemàtics que facin progressar i gaudir alhora als nostres alumnes.
El passat divendres 17, tota l’escola ens vam desplaçar a Barcelona per tal de presentar i recollir els premis. A continuació podeu veure els moments de l’entrega de premis.
==============================================================

Guanyadors dels premis especials del vídeoMAT2019

El jurat del vídeoMAT2019, format per representants del CESIRE del Departament d’Educació, del Museu de Matemàtiques de Catalunya (MMACA), de la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM), de la Federació d’Entitats per a l’Ensenyament de les Matemàtiques de Catalunya (FEEMCAT), de la Societat Balear de Matemàtiques (SBM-Xeix), de l’Escola Andorrana, de l’eduCAC, de l’Àrea de Cultura Digital del Departament d’Educació i per persones independents del món de les Matemàtiques i el món audiovisual, ha acordat concedir els següents premis especials:
CATEGORIA D’EDUCACIÓ INFANTIL I CICLE INICIAL D’EDUCACIÓ PRIMÀRIA
Dos premis especials: