LES TIC A LA ZER

La ZER del Solsonès disposa d’una plataforma a través de la seva pàgina web on s’administra tota la documentació, impresos i tutorials per tal de facilitar la millor gestió de cada centre i de la ZER en general.

La ZER gaudeix també del serveis de G suite a través del Servei Educatiu del Solsonès sota el domini solsoneseducacio.cat. Gràcies a aquest servei tots els alumnes de la ZER poden gaudir de les diferents eines de google personalitzades.

Ara tot just es comença el desenvolupament del Pla Tac de la ZER on hi constaran els objectius que ens plategem en la incorporació i utilització de les TIC a les nostres escoles.
Malgrat trobar-se en elaboració, cada centre realitza experiències variades fomentant l’ús de les TIC entre els seus alumnes: Des de les eines ofimàtiques pel treball ordinari fins a Beebots, aplicacions de robòtica diverses amb tauletes, experiències amb makey-makey, programació amb scratch júnior i scratch, lego wedo,… Recursos cada cop més emprats a les escoles de la ZER on progressivament s’incorpora també la robòtica educativa com una eina més d’aprenentatge.