La ZER es posa les botes!

La ZER del Solsonès ha participat en una nova edició de la Campanya d’esquí alpí i surf de neu organitzada pel Consell Esportiu del Solsonès amb la col·laboració de l’Estació d’Esquí del Port del Comte20170116_235454.

Juntament amb altres escoles de la comarca, una quarantena d’infants de la ZER van poder gaudir d’entre un i tres dies de neu. Per alguns alumnes va ser la primera vegada que lliscaven sobre uns esquís i al finalitzar la campanya ja pensaven en la pròxima! Per altres, una nova oportunitat per poder esquiar al Port , ja sigui amb els seus esquís o la seva taula o llogant el material corresponent envoltats dels seus companys i amics. Els diferents grups, a part de les hores amb el monitor/a corresponent, també van aprofitar per esquiar amb els mestres20170116_235850.

Cal destacar que el temps ens va acompanyar tret del darrer dia, on el vent, el fred i el gel van provocar més d’un ensurt i on va ser necessari extremar precaucions. Tot i així els infants continuaven motivats per l’activitat.

Activitats com aquesta ens fan reflexionar sobre la gran sort de la nostra comarca ja que ens ofereix, entre d’altres tresors, la possibilitat de gaudir de la pràctica esportiva amb neu a pocs minuts de casa. Ens em posat ben bé les botes!