GUANYEM EL vídeoMAT 2020!

Novament i també per partida doble, l’escola de Lladurs guanya el vídeoMAT 2020.
Els més petits, els ximes, amb el treball “De què fa gust la lluna de Lladurs?” desenvolupen tot un projecte de mesura a partir del conte del mateix títol. Un treball impecable i engrescador on els animals en són els protagonistes.
Per una altra banda, els més grans, els detectius, es plantegen a partir de la geometria plana com afecta la distància i el punt de vista a la forma i la mida dels objectes. Un treball que evidencia matemàticament allò que ja sospitem: Sovint els objectes no són com els veiem.

Els més petits han guanyant dins la categoria d’EI i CI i els més grans en la categoria de CM i CS. La qual cosa ens satisfà doblement ja que en el treball dels ximes només hi participen alumnes d’EI i en el treball del detectius només hi ha alumnes de CI i CM.

De qualsevol manera, el més important continua sent que els nens i les nenes de l’escola gaudeixen fent matemàtiques.

Felicitats nenes i nens de Lladurs, ho heu tornat a fer molt i molt bé!

Adjuntem els dos vídeos guanyadors per tal que en pugueu gaudir.