A L’ESCOLA DE LA COMA ESTRENEM PÀGINA WEB

Hola famílies, mestres i alumnes de la ZER. Des de La Coma i la Pedra us convidem a la nostra escola i a la nostra vall a través de la nova pàgina web. L’hem creat amb molta il·lusió. Volem que sigui una eina per compartir moments viscuts, per crear i cercar projectes, per atrapar somnis, per recordar vivències d’infants, mestres, famílies…  i ara, de confinament. També per recordar què fem i què ens queda per assolir. Per explicar com fem escola i com la trobem a faltar, per cercar-hi informació i sobretot, pensada per omplir-la, ben aviat, de rialles celebrant que tornem a estar junts.

MOLTA  GENT PETITA
EN LLOCS PETITS
FENT COSES PETITES
POT CANVIAR EL MÓN

Eduardo Galeano

Encara hi estem treballant. L’anirem polint i guarnint amb apartats i enllaços que ens facilitin trobar tot allò que està relacionat amb l’escola i amb la ZER. Ara ja és vostra també. Visiteu-la, sempre hi sereu benvinguts i benvingudes.