EL CROS ENS MOU. I TU, JA ET MOUS?

Córrer. Gaudir. Posar-te a prova. Caure. Aixecar-te. Valorar l’esforç dels altres. Compartir experiències amb els teus, amb companys i companyes d’altres escoles, amb la familia que t’ha vingut a veure; escoltar les indicacions del mestre/a, de la familia… Córrer de la mà del pare, l’àvia, el tiet… Genial!

Aquest diumenge 10 de novembre una vintena de representants de la ZER El Solsonès van prendre part a la Fase Comarcal de Cros de Solsona celebrada al parc de la Mina.

Organitzada pel Consell Esportiu del Solsonès, infants de les diferents escoles de la comarca del Solsonès van poder completar les diferents curses classificades per categories segons l’edat: pollets, prebenjamins, benjamins i alevins per als de primària i infantil i cadet pels de secundària.

Abans de començar, però, els/les corredors/es varen donar una volta de reconeixement al circuit per tal de familiaritzar-se amb el traçat. Destacar que, una vegada acabaven la cursa, tenien un petit refrigeri, així com jocs alternatius de fusta per amenitzar encara més la jornada.

La jornada va concloure amb la tradicional cursa familiar on, de forma totalment lúdica i cooperativa, els infants podien donar una volta al circuit de la mà dels seus familiars. Els somriures d’orella a orella d’uns i altres n’és la millor prova de l’èxit de participació.

Felicitar als nostres infants de la ZER i de la resta d’escoles pel seu esforç i motivació durant la jornada; a les famílies per voler participar activament valorant l’activitat física i fomentant-la; a la bona organització d’una activitat amb tantes i tants participants. Fins l’any que ve! Salut i córrer!