COMENCEM!

El passat dimarts dia 1 de setembre, els i les mestres de la ZER vam engegar motors.

Degut a la situació actual, aquesta primera trobada va tenir lloc a l’Escola de Llobera, on vam aprofitar el magnífic espai exterior per mantenir així les distàncies de seguretat.

Com cada any, el primer dia està ple de emocions i nervis. Ens retrobem amb els i les companyes de feina, coneixem les noves incorporacions a l’equip de mestres, comencem a parlar del nou curs, etc.  Aquest any però, hi havia un afegit, la incertesa de la situació que estem vivint i com això afectarà a aquest curs escolar. Malgrat tot, això no ens treu les ganes de tirar endavant, sinó que ens fa estar més alerta i més units, amb ganes de superar totes les situacions que se’ns presentin.

Abans de començar el claustre i començar a parlar i aprofundir en els aspectes que ens ocuparan aquest any, vam fer una bonica dinàmica de grup, on ens havíem d’identificar amb algun element de la natura. Fruit de tot el que som i amb tot el que ens identifiquem, vam construir un mandala amb aquests elements naturals. Demostrant així que amb la suma de tot el que som podem crear coses molt boniques.

Nomes ens queda dir-vos que hem d’aprofitar per fer d’aquesta situació un curs especial, segurament un curs ben diferent a la resta, però de ben segur que d’aquí un anys mirarem enrere i estarem orgullosos de tot el què vam aprendre.

Siguem resilients i que les dificultats que ens puguem trobar ens facin créixer i arrelar!

Us esperem amb moltes ganes el dia 14 a les aules!

Equip de mestres de les ZER.