Trobada Esportiva d’Escoles Rurals de la Noguera – Cicle Superior

El dimarts 28 de març es va realitzar la XIII Trobada Esportiva d’Escoles Rurals de la Noguera. Els alumnes de Cicle Superior de totes les ZER’s i escoles rurals de la Noguera van passar una jornada lúdica a les instal·lacions esportives municipals de Balaguer.

Al llarg de tot el matí els alumnes van realitzar sis esports diferents: Ultimate, natació, dodgeball, Corfbol/bàsquet, bàdminton i zumba.

Repartits en grups, tots els nens i nenes realitzaven les sis estacions durant 40 minuts i posteriorment canviaven d’esport. Els mestres d’Educació Física de les diferents escoles van ser els encarregats de dinamitzar les activitats.

Aquest trobada es possible en part al gran esforç del Consell Esportiu de la Noguera que curs rera curs dóna tot el seu suport al Seminari d’Educació Física de la Noguera.

Al mes de maig es realitzarà la trobada de Cicle Mitjà.

A continuació podeu veure més fotos de la trobada.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *