La ZER El Montsec “Garrotineja” d’allò més bé!

Aquest passat dimarts, dia 13 de juny, l’alumnat de cicle superior de la ZER El Montsec ha participat en la trobada de cançó improvisada de Ponent “CORRANDESCOLA”. Aquesta trobada ha tingut lloc a l’auditori Enric Granados de Lleida.

La mainada ha compartit, cantat, improvisat i ballat juntament amb les nenes i els nens de: l’Escola Sant Jordi, l’Escola Els Til·lers, l’Escola La Noguera, l’Escola Balàfia-Pinyana, la ZER La Coma i l’Escola Pinyana. Ha estat una jornada molt divertida i dinàmica on les i els estudiants han pogut llançar-se a improvisar garrotins (entre d’altres) tot fent diferents proves on havien d’utilitzar l’enginy, la creativitat i la rapidesa per crear quartetes i sortir a cantar-les en grup.

Finalment, totes i tots hem sortit a la plaça de l’auditori a ballar dues danses tradicionals com són: El ball del Rogle i la Polca d’Ours.

Vídeos i fotos de la sortida*

• Sol es pot accedir amb el correu personal dels vostres fills/es

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *