Les Bicicletades

ÀGER

Dimarts 16 de maig vam fem la primera bicicletada de la ZER amb els alumnes de CM i CS de l’escola Andreu Farran. Només sortir ja vam tenir una avaria bastant greu, i un dels alumnes va haver d’anar a deixar la bici al cole i pujar al cotxe del mestre.

Vam anar fins a Agulló i allí ens ho vam passar d’allò més bé jugant pels carrers. De tornada i ja casi arribant a Àger vam tenir la segona avaria del dia, i alguns van haver d’arribar caminant a l’escola.

TARTAREU

L’endemà era el torn dels alumnes de Tartareu i la ruta escollida era fins a Alberola. El camí d’anada es va fer bastant dur ja que tot i que feia un temps ideal hi havia més trams de pujada que de baixada i alguns alumnes van arribar justets de forces.

Un cop al poble vam esmorzar de seguida i vam estar passejant i jugant pels carrers fins a l’hora de marxar. La tornada, ara sí, va ser més relaxada i ràpida i en un tres i no res ens vam plantar de nou a Tartareu sense cap incident a remarcar.

LES AVELLANES

Els alumnes de Les Avellanes tenien la seva cita anual amb la bicicleta el dijous 18 de maig. Bastant puntuals vam sortir direcció al Monestir de Les Avellanes i amb un bon ritme vam arribar abans de l’hora prevista.

Allí vam poder jugar, esmorzar i visitar diferents indrets del Monestir. Abans de les dotze vam sortir de nou cap a l’escola, aquest cop fent un tram de camí, però el mestre es va equivocar i ens va tocar fer una mica de volta!! Amb les forces ja justetes per tothom, vam poder arribar a l’escola a la una en punt!! Pels pèls!!

GERB

Per tancar la setmana vam fer la tradicional ruta de Gerb fins al Càmping de Sant Llorenç amb els alumnes de CS de l’escola l’Espígol. Aquest any hi havia moltes ganes de bici i es va notar en l’anada fins al càmping que va ser d’allò més ràpida.

Un cop allí vam estar jugant, esmorzant i fen algunes fotos i vídeos molt divertits, i és que ens ho vam passar super bé!! La tornada, tot i que amb un ritme una mica més lent, va ser d’allò més tranquil·la i sense cap problema vam arribar a Gerb sans i estalvis.

OS DE BALAGUER

La darrera bicicletada va ser la dels alumnes de l’escola Leandre Cristòfol el dilluns 22 de maig. Un cop feta la foto de rigor van sortir direcció Castelló de Farfanya, on vam arribar bastant ràpid.

Allí vam visitar la zona del poliesportiu on després d’estar jugant una estona vam tenir un petit ensurt quan una companya es va fer un petita torta de peu. Vam anar a esmorzar a l’escola de Castelló, on ens van rebre amb els braços oberts, i quan es va acabar la seva hora del pati vam tornar cap a Os.

La companya que s’havia fet la torta no va poder completar la tornada i va haver de pujar al cotxe de la mestra, i la resta amb més o menys esforç vam poder arribar a l’escola just abans que comences a caure quatre gotes.

Galeria de FOTOS *

* Recordeu que per accedir a la carpeta de fotos cal fer-ho amb el correu corporatiu de l’alumnat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *