Preinscripcions curs 20/21

Benvolgudes famílies,

Ja han sortit publicades més instruccions per dur a terme la preinscripció escolar per a l’educació infantil, primària i ESO (concretament els alumnes que han de començar P3, els alumnes que han de començar 1r d’ESO poden mirar la pàgina web de l’institut – INS CendrassosINS La Jonquera):

• Full de sol·licitud en pdf
  • Es podrà fer de manera telemàtica i no presencial des del dia 13 de maig fins el 22 de maig (opció recomanada).
  • Ateses les actuals circumstàncies extraordinàries per la covid-19, es podrà fer de forma presencial només amb cita prèvia, entre el 19 i el 22 de maig, seguint aquestes recomanacions:
    • al centre ha de venir el menor nombre possible de persones a fer les gestions (preferiblement, una sola persona);
    • s’ha de portar la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa. En el cas que s’hagi d’emplenar la sol·licitud a l’escola, cal que es porti el propi bolígraf;
    • és recomanable portar mascareta i guants;
    • no han d’acudir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes; en aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.
  • Aquest és l’enllaç oficial per tenir més informació sobre tot el procediment (es va actualitzant).
  • En aquest enllaç trobareu la documentació que necessitareu per poder fer la preinscripció.

Cal tenir present que amb l’obertura dels centres per al tràmit de preinscripció només està prevista la utilització dels espais imprescindibles per al treball administratiu. Per tant, no serà possible realitzar visites als centres.

Per qualsevol dubte podeu posar-vos en contacte amb les escoles a través del correu electrònic:

• Escola Lluís Marià Vidal – Agullana: b7000019@xtec.cat
  • Escola Manuel de Pedrolo – Biure: b7004293@xtec.cat
  • Escola Santa Cecília – Boadella i Les Escaules: b7000603@xtec.cat
  • Escola Les Salines – Maçanet de Cabrenys: b7002168@xtec.cat

Aquest article està en constant actualització.