Nadales de la ZER

Benvolgudes famílies,

Hem arribat al final del primer trimestre i amb l’esforç de tots i totes hem pogut compartir aquests mesos plegats a l’escola. Davant les incerteses ens anem reinventant dia a dia per fer-ho possible. Aquest any no hem gaudit junts de la cantada de nadales però no hem deixat de cantar i amb tota la il·lusió us hem preparat aquests vídeos.

Ens ho hem passat molt bé fent-los, esperem que us agradin!

L’alumnat i l’equip docent de la ZER Les Salines us desitgem molta salut i unes bones festes!

Ed Infantil – UNA ESTRELLA

Cicle inicial – NADAL EN BANYADOR

Cicle mitjà – NADAL DE COLORS

Cicle superior – EL DINAR DE NADAL

Mestres – EL CAGANER

*Per poder veure les Nadales heu d’accedir amb l’usuari i la contrasenya que teniu de @zerlessalines, així podem garantir la protecció dels drets d’imatge de totes les nenes i els nens de la ZER.  Aquest vídeos no es poden distribuir per les xarxes socials ni cap altre espai que no sigui la web de la ZER. Moltes gràcies pel respecte i la comprensió.