Projecte “Escales” a Maçanet

Cliqueu la imatge per veure totes les fotos del projecte

Amb el projecte d’educació artística del primer trimestre, els alumnes de primària hem descobert què són les rajoles hidràuliques i hem decorat les escales de l’escola.

El primer que vam fer és mesurar l’escala per calcular la mida i la quantitat de rajoles que necessitàvem a cada graó. Un cop vam tenir la mida vam fer un prototip per comprovar –ho. Hem necessitat 9 rajoles de 9,5 x 10 cm a cada graó.

Llavors vam dissenyar de les rajoles. Hem après que una rajola hidràulica es feia amb ciment i es deixava amb aigua durant 24hores perquè s’endurís i així aconseguien el motlle. Cadascú de nosaltres va dibuixar  un disseny per a la seva rajola i perquè     fossin totes iguals ho vam fotocopiar.

Per últim només quedava donar-hi color. Cadascú va decidir amb quin criteri les pintaria: colors aleatoris, seguint una gama, jugant amb freds i càlids,  degradat d’un color…

I un cop acabades les vam enganxar als graons. Ens ha quedat una escala ben acolorida! Esperem que us agradi!