Rapejant els clàssics

Allò que amoïnava els homes i les dones del Barroc i el que ens amoïna a nosaltres no és pas tan diferent com podria semblar, però ells es comunicaven en octosíl·labs i hendecasíl·labs i nosaltres, a ritme de rap. En aquest taller, els alumnes de 3r han llegit diferents textos poètics i teatrals del Siglo de Oro espanyol i també d’altres èpoques passades i presents que aborden temes com les relacions o el poder del diner, la fugacitat de la vida, el carpe diem. Per cloure el taller, han reescrit, des del joc, els clàssics treballant la mètrica i les figures retòriques amb una estètica més familiar, la de la cultura hip-hop.

I aquí teniu el vídeo amb les actuacions finals en què els alumnes interpretaven les seves creacions.