Una visita sorpresa de les jugadores de l’Uni Girona

Ahir, durant l’entrenament de bàsket, ens van visitar tres jugadores de l’Uni Girona: l’Ainhoa López, la Berta Ribas i la júnior Krista Lukasevica. Quina sorpresa més agradable!

Segueix el ritme

El passat dia 11 d’abril, els alumnes de 5è de Primària vam assistir a l’activitat “Segueix el Ritme”, en el marc de la tretzena edició de la Setmana de l’Activitat Física i la Salut (SAFIS) de Salt. Vam passar una estona genial ballant i fent exercici al mateix temps. Va ser un bon moment per apreciar la importància de l’esport per a la nostra salut i benestar.

Jugant a jocs de taula

Dins l’assignatura d’Emprenedoria, els alumnes de 3r d’ESO hem fet un taller de jocs de taula. Hem tingut la companyia d’en Toni, de “La Juganera”, que ens ha explicat les parts d’un joc: els components, els elements, la narrativa, les mecàniques, etc. Després hem fet un tast de diferents jocs i ens ho hem passat d’allò més bé.
Aquest és el punt inicial per fer el projecte d’Emprenedoria d’aquest any.

Anem a fer esport!

Els alumnes de 4t de Primària hem anat al Pavelló de Salt a realitzar diverses activitats esportives. Ens hem divertit molt i ens ho hem passat molt bé!

SEMBREM PASTANAGUES I COLLIM BLEDES!

La setmana passada, els infants de 1r de Primària de l’escola vam sembrar pastanagues a l’hort i també vam collir algunes bledes! L’hort està molt primaveral! Tenim la col, ben espigada, que està fent unes flors precioses. Vam poder observar com una abella venia a pol·linitzar les flors de la col: quin moment més emocionant! També vam posar canyes als pèsols, perquè creixin ben amunt i es puguin agafar bé! Els periodistes segueixen escrivint les notícies fresques de l’hortet i entre tots corregim el text a la classe. Seguim aprenent junts!

Sortida a Girona

El passat dijous 14 de març, els alumnes de 1r i 2n de Primària vam anar d’excursió a Girona. Durant el matí vam poder gaudir del concert de clarinets “Clarinetàrium” a l’Espai Caixa. Va ser molt bonic i vam seguir aprenent diferents conceptes que havíem treballat a classe sobre les notes i els instruments de vent.
Després vam caminar fins al Mercat del Lleó. Allà vam fer una visita guiada i vam poder observar i passejar-nos per les diferents parades, i també per les grans neveres que tenen a sota del mercat on guarden tots els aliments! Va ser molt emocionant! Tanmateix, vam seguir reflexionant sobre la importància d’una bona alimentació amb productes naturals i de proximitat.
Un cop vam acabar la visita, vam anar a dinar tots plegats i vam passar la tarda jugant al parc.
I no us ho perdeu, per tornar a l’escola ens va venir a buscar un autobús de dos pisos! Va ser espectacular!

CELEBREM LA PASQUA!

El passat divendres dia 22 de març, els infants d’Educació Primària de l’escola vam celebrar la Pasqua. Durant el matí, els alumnes de 6è van passar per les diferents classes de Primària per explicar què celebrem durant la Setmana Santa i també què és la Pasqua. Van preparar unes presentacions de Canva molt boniques! També ens van preparar unes manualitats per a cada curs! Va ser molt divertit.
A la tarda, vam participar tots junts a la recerca d’ous de Pasqua a través d’una gimcana preparada pels mestres. I, finalment, vam fer una gran berenada al pati de l’escola! Quin dia més bonic!

Visita a l’ExpoJove

Avui els nostres alumnes de 4t de l’ESO han visitat l’ExpoJove. L’ExpoJove és l’escenari per excel·lència de la formació i l’ocupació juvenil de Girona i persegueix un objectiu únic i fonamental: orientar als joves en la presa de decisions de cara a la seva formació i al seu futur laboral.