Els dies 15, 16 i 17 de juny, els nens i nenes de Cicle Superior han gaudit d’uns dies plens de diversió, convivència i aprenentatges. Piscina, tobogans, activitats a la natura i moltes experiències compartides han convertit aquesta estada en una oportunitat única per créixer, reforçar vincles i crear records inoblidables.
Felicitem tots els nens i nenes pel seu entusiasme i excel·lent comportament, i agraïm a l’equip docent la seva implicació perquè aquesta experiència fos tot un èxit.






















































































































































































