Menjador

El menjador escolar és quelcom més que un espai on els alumnes s’alimenten. Es tracta d’un espai de lleure educatiu que ajuda a fomentar la salut, els bons hàbits i valors socials com el respecte, la tolerància i la companyia.

Mantenir una dieta equilibrada i adequada durant l’etapa educativa és clau per al creixement i l’assoliment d’actituds saludables per a un bon desenvolupament personal.

Els nutricionistes de l’empresa Vilanova, encarregada de servir-nos els dinars, elaboren cada matí menús equilibrats en nutrients i amb ingredients de proximitat, naturals i ecològics. Menús per a llars d’infants i escoles que garanteixen i satisfan totes les necessitats nutritives i energètiques dels nens i nenes en edat escolar.

Feu clic en la fotografia i podreu veure el menú d’aquest mes: