Sortida al Cosmocaixa, Museu Picasso i Museu d’Història de Barcelona.

El passat 4 d’abril els alumnes de 4t d’ESO van anar a Barcelona a fer diferents activitats.

Els alumnes que realitzen la matèria d’Educació Visual i Plàstica van visitar el Museu Picasso, de manera lliure l’exposició temporal, i una visita guiada fent un recorregut per algunes de les obres més rellevants de l’exposició permanent del museu. També van aprofitar per fer un recorregut pel Born i entrar a Santa Maria del Mar.

El alumnes que fan Cultura Clàssica van anar al Museu d’Història de Barcelona-conjunt de Plaça del Rei, fent un viatge subterrani per les restes arqueològiques de l’antiga Barcino romana del segle I aC, la Barchinona visigòtica del segle VII dC i la Barcelona medieval del segle XIII. Posteriorment, es va realitzar una ruta exterior per la Barcelona romana: muralles a l’entorn de la Catedral, restes del Temple d’August i Via sepulcral de la plaça Via de Madrid.

Els alumnes de Física i Química van anar al CosmoCaixa per participar en dues activitats. La primera era un taller sobre el  “Green House Effect” del projecte europeu MissToHit en el qual els estudiants van haver d’aplicar els seus coneixements de ciència i de llengua anglesa. Per últim van participar en l’activitat de “Reaccions Químiques” en la qual van poder observar i experimentar diferents fenòmens químics.