Darrera informació viatge 4t ESO a Itàlia

DATA: 22/04/2017 (22:30 h)

Els alumnes ja han desembarcat després del viatge amb ferry. Per tant, sobre les 23.15 h esperem que arribin a Riells.

Recordeu que pararan al mareix lloc d’on van marxar!

DATA: 21/04/2017 (19:00h)

Benvolgudes famílies, des de l’Agència de viatges ens han comunicat que els alumnes embarcaven al ferry cap a les 19,30 h. Per tant, l’hora aproximada d’arribada a BCN seria cap a les 21 h i a Riells cap a les 22 h.

Gràcies a tots!

DATA: 21/04/2017

Benvolgudes famílies, des de l’agència ens han informat que l’arribada dels alumnes de 4t ESO amb el ferry s’endarrerirà força. Des de Grimaldi els han comunicat que s’espera l’arribada del ferry cap a les 11 de la nit a Barcelona. Per tant, comptem que arribaran a Riells i Viabrea cap a la 1 de la matinada.

Recordeu que el bus pararà a darrere de la benzinera, tal com quan van marxar.

Avui a la tarda, tant bon punt embarquin al ferry ens donaran una hora d’arribada aproximada. I demà quan els alumnes arribin, els professors acompanyants ens faran la trucada pertinent per poder informar.

Moltes gràcies i disculpeu les molèsties.

DATA: 19/04/2017

Visita a Florència i els seus punts més emblemàtics. Els alumnes estan encantats amb la ciutat i ho passen bé. Que aprofitin que els dies passen volant.

A la carpeta de fotografies hem penjat les fotografies que ens han anat fent arribar.

DATA: 18/04/2017

Ja han arribat a Pisa vora les 10 del matí. Tot ha anat bé durant el trajecte i ja estan arreglats per poder fer les visites a la ciutat.

DATA: 17/04/2017

Els alumnes de 4t d’ESO ja han sortit a les 7 de la tarda amb destí cap a la Toscana. Els alumnes han arribat equipats i amb ganes de passar uns dies per recordar.

Bon viatge i passeu-ho bé!

DATA: 08/04/2017

Benvolgudes famílies, tal com vam comentar als alumnes que van assistir ahir a l’institut, us passem l’última informació donada per l’agència, abans no marxin de viatge cap a Itàlia.

1. Recordeu que marxaran el dia 17 d’abril (dilluns) a les 19 h.
2. El punt de trobada per marxar com l’arribada serà des del pàrquing de sorra de darrere la benzinera. Així els cotxes podran aparcar amb facilitat.
3. El repartiment d’habitacions del ferry i de l’hotel serà la mateixa. Els vostres fills ja saben amb quins companys compartiran habitació i camarot.
4. Des de l’agència ens van recordar la taxa turística de la zona, 1 euro per persona i nit.
5. La fiança que hauran de dipositar els vostres fills, en cas de desperfectes, serà de 10 euros.
6. Ahir vam recordar als alumnes que no hem rebut cap notificació d’al·lèrgies o intoleràncies alimentàries, per tant entenem que tots poden menjar de tot. Si algú no ha recordat a dir-ho, encara hi som a temps. Ens ho pot passar per mail i ho farem saber a l’agència.
7. El professorat acompanyant s’emportarà un telèfon mòbil de l’institut per contactar, tan amb els pares com amb l’institut, si és necessari.
8. Pares, podreu contactar sempre que volgueu amb l’institut per conèixer com va el viatge. Cada dia contactarem amb el professorat acompanyant per saber com va tot. Mirarem d’anar informant des de la pàgina web, i intentarem penjar fotografies, a mesura que ens en vagin enviant.
9. Sobretot, que no s’oblidin de la documentació necessària: DNI, targeta sanitària. El professorat acompanyant portarà les autoritzacions de sortida del país, en cas que els revisin pel camí. Si algú té l’autorització de sortida del país original a casa, pregaríem que el dia de sortida la portin a sobre.
10. I per últim, que recordin a fer una maleta amb l’indispensable, per els mòbils el roaming, un lladre per poder connectar els aparells de telefonia i carregar-los, crema solar, ulleres de sol, gorra o algun barret i una motxilla petita (d’atac) per poder fer les visites amb facilitat.
En cas que us haguem de notificar alguna nova informació, us contactarem per mail.
Aquesta informació us l’enviem a tots, però si algun pare no la rep, pregaríem que la resta de famílies en feu la màxima difusió possible.
Molt agraïts per la vostra col·laboració.
Ens veiem el dia 17 darrere la benzinera de la carretera.