Resum i gestió de quarantenes i test antigènics ràpid (TAR)

PDF –> Gestió quarantenes

QUARANTENA

(7 dies)

TAR4

(dia 0 -1)

Lloc de realització TAR
Immunitzats1 No immunitzats2 Immunitzats No immunitzats Immunitzats/no imm.
ESO NO NO Farmàcia
Professorat GCE3 NO NO Farmàcia

1. Immunitzats: pauta de vacunació completa i/o que han estat covid + en els darrers 90 dies.
  2. No immunitzats: no tenen la pauta completa de vacunació ni han estat covid + en els darrers 90 dies.
  3. Professorat que forma part del grup de convivència estable (GCE): educació infantil, educació primària i centres d’educació especial.
  4. Quan es doni un cas positiu al GCE, es recomana la realització d’un TAR entre els dies 0 i 1 que s’oferirà gratuïtament a tot l’alumnat i

professorat del GCE.

Fem un resum en cas de contacte amb un positiu en el seu grup classe del centre:

-Si l’alumne/a té la pauta de vacunació completa ha d’adreçar-se a la farmàcia (amb la targeta sanitària) i fer-se un TAR que ha de tenir prescrit per Salut. Si aquest surt negatiu es pot reincorporar al centre i no cal fer quarantena.
-Si l’alumne/a té la pauta completa de vacunació però no es fa el TAR cal fer la quarantena de 7 dies a casa.
-Si l’alumne/a no té la pauta de vacunació o la té incompleta ha de fer la quarantena.

Cal fer arribar el resultat negatiu del test d’antígens.

PDF –> Gestió quarantenes