L’Institut El Bruc celebra el Dia Internacional de la Dona.

Aquesta festa, celebrada des de l’inici del segle XX en diversos països del món, commemora la lluita de les dones al llarg de la història per reivindicar els seus drets laborals i socials.

Al llarg de la setmana, els alumnes de l’Institut realitzaran un conjunt d’activitats per reflexionar sobre el paper de la dona en la societat actual i també coneixeran algunes figures femenines rellevants del passatCada curs realitzarà un projecte específic per prendre consciència sobre la importància de la igualtat de gènere.

Els alumnes de primer coneixeran quines aportacions han fet figures femenines com Rosa Parks o Clara Campoamor a través de l’elaboració d’un joc. Els estudiants de segon treballaran aquesta temàtica a partir de la redacció de relats breus. A tercer s’elaborarà un estudi sobre el paper de la dona a l’entorn de Riells i Viabrea. Per últim, els estudiants de quart d’ESO realitzaran material audiovisual a partir de la lectura de diversos poemes relacionats amb el feminisme i la igualtat de gènere.