COMENÇA EL PROJECTE DE LA DONACIÓ DE SANG

Els alumnes de tercer d’ESO han iniciat el programa educatiu que involucra els joves en la difusió de la necessitat de donar sang. Aprendran sobre la sang, la donació i aspectes de comunicació i alhora duran a terme un servei de promoció de la salut en el seu entorn més proper.
En la primera activitat, portada a terme el passat divendres 1 de febrer, els alumnes van assistir a una xerrada sobre els continguts científico-mèdics, de comunicació i de valors a càrrec de la promotora del Banc de Sang i Teixits de Girona.
Ara toca crear materials per promocionar la donació de sang i organitzar la pròpia campanya de difusió. Ja us avancem quina serà la data de la donació de sang: el proper dilluns 25 de març de 17.00 a 21.00 h a l’Ajuntament de Riells i Viabrea. Us hi esperem a tots i totes!