ACTUA 25 – Celebració 25è aniversari programa Escoles Verdes

Nascut el curs 1998/99, el Programa Escoles Verdes celebra el seu 25è aniversari el curs 2023/24. Per commemorar aquesta efemèride, es proposen un conjunt d’actuacions que volen posar en valor la feina desenvolupada durant tots aquests anys pels centres educatius, les persones i les entitats que formen part de la Xarxa. L’apartat Actua X 25 recull les accions plantejades i els objectius que es volen aconseguir durant la celebració dels 25 anys.

ACTUA X 25 és el nom de la iniciativa que aglutina totes les accions que formen part dels actes de celebració dels vint-i-cinc anys de la Xarxa d’Escoles Verdes. La campanya s’inicia a mitjan juny de 2023 i es desenvoluparà al llarg de tot el curs 2023/24 fins al juny de 2024, quan tindrà lloc la Festa de Cloenda.
Cada trimestre es presentaran 8 propostes d’accions per dur a terme amb l’alumnat i la comunitat educativa dels centres adscrits. D’aquesta manera, al llarg del curs es podran fer fins a 24 accions. A totes aquestes, s’hi afegirà una 25a que serà la Festa de Cloenda, on tots els centres que formen la Xarxa estaran convidats a participar-hi.
Les accions plantejades es divideixen en cinc categories diferents:
– Fer-ne ressò
– Compartir,
– Fer Xarxa
– Aprendre
– Celebrar

Es poden dur a terme tantes accions com es desitgin i divulgar-les amb les etiquetes #EscolesVerdes25 #ActuaX25. Podeu seguir el programa a través del compte d’Instagram @escoles_verdes i de Twitter @escolesverdes.

Enllaç a l’espai font: https://mediambient.gencat.cat/ca/05_ambits_dactuacio/educacio_i_sostenibilitat/educacio_per_a_la_sostenibilitat/escoles_verdes/actua-x-25/