Un origami, un euro

Com cada any, l’Institut Manuel Carrasco i Formiguera ha participat a la campanya Solidaria de la Mútua General de Catalunya “Un Origami, un Euro”. Els donatius s’han fet arribar a la Fundació La Marató de TV3.
Gràcies a tots per al vostre esforç i dedicació a… Llegeix més»

Journée du français in action MVO

El dimecres 9 de maig els alumnes de francès de 3r i 4t d’ESO van participar a la jornada “Français en action MV0”, organitzada per un grup de professors de francès dels serveis territorials Maresme-Vallès Oriental en col•laboració amb el Departament d’Ensenyament, l’Alliance Française de… Llegeix més»

Teatre-fórum per les escoles

Aquesta obra es va fer especialment per les escoles del municipi i al finalitzar,… Llegeix més»

Viatge fi de curs de 4t d’ESO

Del 24 al 27 d’abril, els alumnes de 4t van realitzar el viatge de fi de curs a Roma.
Varen visitar els llocs més emblemàtics d’aquesta meravellosa ciutat i s’ho van passar molt bé durant aquests quatre dies.
Trobareu totes les imatges a la galeria fotogràfica.
Llegeix més»

Jornada Art Urbà

El passat dijous 12 d’abril, els nostres alumnes van participar a les jornades intercentres del municipi.
Enguany, els quatre centres educatius de  Sant Feliu de Codines amb la col·laboració del Pla Educatiu d’Entorn van treballar com a eix l’art urbà.
Hi van participar des dels infants… Llegeix més»

Cros escolar intercentres

Els passat diumenge 11 de març va tenir lloc el CROS ESCOLAR INTERCENTRES. Un gran nombre de dinamitzadors  de l’Institut Manuel Carrasco i Formiguera van formar part de la organització de la cursa. Les tasques van ser variades, per una banda els punts de… Llegeix més»

Estades lingüístiques a Montpeller

Enguany, els nostres alumnes de francès han realitzat les segones estades lingüístiques  a  Montpeller, França, del 4 al 9 de març.
Tots els matins, els 19 alumnes de 2n i 3r que van participar, han assistit a classes al centre Institut Lingüístiques du Pérou de Montpeller.
Llegeix més»