Un Sant Jordi diferent i emocionant. Curs 20-21

Enguany, les mesures de seguretat necessàries per controlar la pandèmia, ens han ajudat a reinventar-nos, ens ha obligat a trobar un altre espai per a la cerimònia del lliurament dels vint-i-tresens premis literaris de Sant Jordi del nostre institut. I hem de dir que va ser una cerimònia de primera categoria, ben organitzada i ben executada.
Hem descobert que tenim un mini teatre grec!

Els alumnes participants en el concurs, juntament amb els dibuixants que van il·lusrar els textos guanyadors per a la revista, i els guanyadors del concurs de fotografia matemàtica i de les proves cangur, van seure al replà elevat, al costat del pi, del nostre pati, en grups bombolla, separats per dos metres de distància. El marge estava guarnit amb testos amb flors que després van servir d’obsequi per als alumnes. I al replà inferior, els presentadors, els músics i els lectors, van anar passant, a un ritme molt adequat, amb les seves intervencions. Darrera seu, de cara al públic, dos plafons ben guarnits amb dibuixos i roses.
Obsequis per a tothom: Enguany, el val de la llibreria ABACUS per als guanyadors ha estat més elevat que els anys anteiors, flors, sabons amb forma de rosa, la revista… I el plaer d’assistir a una cerimònia, a la primera de tot el curs, a la primera de fa un any, amb solet i una mica de vent (de vegades emprenyador per als músics, que veien volar les seves partitures).
I no només va ser la cerimònia, el vestíbul, ple de roses; els vidres, plens de vitralls, les classes plenes de Sant Jordis, dracs, princeses i llibres, i punts de llibre ben originals.
Moltíssimes gràcies a tothom per fer que aquest Sant Jordi hagi estat un dia tan especial!