A day at the theatre. 3r i 4t d’ESO.

Els passats 19 i 20 d’abril, els alumnes de 3r i 4t d’ESO de l’Institut Joan Puig i Ferreter van assistir a l’auditori del Castell de la Selva del Camp per tal de veure l’obra de teatre en anglès MONKEY BUSINESS, a càrrec de la companyia ETC.

Els alumnes van tenir l’oportunitat de presenciar un dia de la vida d’en George, un noi anglès de disset anys amb una sèrie de conflictes amb ell mateix i el seu entorn, que s’adona que necessita trobar un equilibri entre allò que mostra als altres i el seu alter ego, representat per un mico força impulsiu que l’acompanya a tot arreu.

Aquesta experiència teatral els va permetre sortir de l’institut, exposar-se de manera directa a la llengua anglesa i passar una bona estona en uns moments pandèmics en què la cultura és un bé molt preuat.